petek, 7. oktober 2011

weekend

Pretekli vikend,
s soncem obsijan...
Adijo poletje,
pozdravljena jesen!
Vsak letni čas je poln navdihov.
Kaj boste počeli jeseni?
p.s. Imam majhno pisano presenečenje, ki ga bom poslala enemu od komentatorjev. Žrebam v ponedeljek;) 

Past sunny weekend.
Goodbye summer, hello autumn!
Every season is full of inspiration.
What will you do this autumn?
p.s. I have a little colourful surprise, which will be sent to one of you, who will leave your comment. The winner will be announced on monday;)


 






3 komentarji:

  1. Lepo!
    Jeseni bomo hvaležni za sonce in tople barve.
    Pa za pečen kostanj, sočna jabolka in gumi škornje.
    Za dobro knjigo, čaj in toplo odejo pa sploh.

    OdgovoriIzbriši
  2. A ste se potepali po Blejskem Vintgarju?
    Jaz že v palerini in z mislimi o nakupu gumi škornjev...kostanja ne bo (nizozemci ne vejo kaj zamujajo), preostanejo mi samo še sočna jabolka in upanje na sončno vreme. Knjig dovolj (žal šolskih)...čaja tudi...topla odeja pa tudi že pripravljena. Deževen in vetroven pozdravček. Doei. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jesen je super, takšna čarobna. Jzt jo imam zelo rada. Sploh, ker se peče kostanj in pije domači moštek :)
    Rada sem v gozdu, sploh, ko se tako lepo obarva!
    Fina je za pohode v hribe, sploh ti začetni dnevi, ki so bili še toplejši!
    Sedaj, ko se je pa shladilo in me je napadel prehlad, se pa grejem pod odejo, pijem svoje preljube čajčeke, listam revije in knjige, ter brskam po internetu, da najdem lepe stvari, ki me bodo navdihnile, da naredim kaj finega! :)

    OdgovoriIzbriši